Toimitusehdot

Maksutavat

Verkkokaupassamme ovat käytössä Paytrail -maksupalvelun tarjoamat maksutavat:
- Verkkomaksut
- Visa / Visa Electron
- Mastercard
- Jousto (osamaksu / lasku)

Lue lisää Checkout -maksupalvelusta: https://www.checkout.fi/ehdot-...

Kuitin tilauksesta sekä maksusta saat ladattua tilausseurannan sivuilta tai kirjautuessasi Oma Tili -sivulle.

Tilaaminen

Sivustolla www.rehevo.fi esitetään pääosin tilattavissa olevat tuotteet. Tuotteita voit tilata myös sähköpostitse ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme palvelee pääsääntöisesti arkisin klo 10 - 18, lauantaisin klo 10 - 16 ja sunnuntaisin klo 12 - 15.
Mikäli tilaat tuotteen/tuotteita sähköpostitse, on maksutapana ennakkolasku, joka toimitetaan sähköpostitse ennen tuotteen lähettämistä, tai vaihtoehtoisesti postiennakko.

Rehevo.fi verkkokaupassa ostoksia voi tehdä kaikki vähintään 18-vuotiaat kuluttajat Suomessa. Tilaaminen ei vaadi rekisteröitymistä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin, joiden päivitetyt versiot löytyvät verkkokaupastamme.
Mikäli et löydä haluamaasi tuotetta verkkosivuiltamme, olethan yhteyttä asiakaspalveluumme - pyrimme palvelemaan sinua tarpeidesi mukaan! Voimme myös tarvittaessa tilata tuotteita varastollemme kauempaa, jolloin toimitusaika tarkistetaan tilaamisen yhteydessä.

Logomerkatut vaatteet
Rehevo tarjoaa ratsastusseuroille sekä tallitiimeille ja yrityksille kustomoidut, logomerkatut/nimikoidut tekstiilit. Ota yhteyttä sähköpostitse niin suunnitellaan seurallesi sopivat tekstiilit. Seuravaatteet voi ostaa sovitusti joko verkkokaupan kautta tai sähköpostitse. Seuravaatetilaukset sovitaan aina tapauskohtaisesti ja niistä lähetetään voimassa oleva kirjallinen tarjous. Logomerkattujen tuotteiden toimitukset 14 vrk kuluessa.

Pidätämme oikeudet muuttaa toimitusaikaa esimerkiksi tuotteiden saatavuuden mukaan.

Hinnat

Tuotteen hinta näytetään tuotetietojen yhteydessä euroina (€). Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24% tai 14%. Pidätämme oikeuden hinnan sekä toimitusmaksujen muutoksiin.

Ennakkomaksu ja postiennakko
Ostokset voidaan maksaa myös ennakkomaksuna, jolloin asiakkaalle lähetetään lasku ennen tuotteen lähettämistä. Tuote on valmiina lähetettäväksi kun suoritus näkyy meillä tai asiakas voi todentaa kuitin avulla maksun suorittamisen. Tilaukset voidaan toimittaa myös postiennakolla, jolloin asiakas maksaa tilauksen sitä noutaessa postista.

Toimitustavat ja –kulut

Rehevo.fi verkkokauppa tarjoaa ilmaiset postikulut yli 100€ tilauksiin, ellei toimitus ole postiennakko. 

Alle 100 euron tilauksista veloitamme postikulut 4,90€ / matkahuollon lähellä -paketti 5,90€.

Verkkokauppa
Tuotteet, joita voit tilata verkkokauppamme kautta, ovat tilaustuotteita. Tuotteet toimitetaan asiakkaalle yleensä 7-14 vuorokauden sisällä. Mikäli tuotteen toimittaminen jostain syystä viivästyy ilmoitamme siitä välittömästi. Tuotteen toimituksen viivästyessä on asiakkaalla mahdollisuus saada rahat heti takaisin ja perua tilaus. Tämä tarkoittaa sitä, että jos tuotetta ei ole saatavilla luvattuun aikaan mennessä, maksamme halutessasi rahat takaisin. Jos haluat yhteydenoton puhelimitse, muista laittaa puhelinnumerosi tilauksen yhteyteen ja mainita asiasta kirjallisesti. Puhelinnumero nopeuttaa tilauksen käsittelyä, jos tilauksessa ilmenee ongelmia.

Sähköpostitse
Tilatessasi tuotteen sähköpostitse tai puhelimitse tarkastamme tuotteen saatavuuden pikimmiten. Ilmoitamme toimituksen ajankohdasta yleensä vuorokauden sisällä, asiakaspalvelumme ollessa avoinna.

Toimitus ja toimitusaika

Keräämme, pakkaamme ja lähetämme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Toimitamme tilatut tuotteet viimeistään 7-14 vuorokauden sisällä tilauksesta. Kun tuotteet on pakattu, lähetämme seurantakoodin sähköpostiisi, jolla pääset seuraamaan lähetyksen kulkua ja noutamaan pakettisi heti sen saavuttua postin tai matkahuollon toimipisteeseen. 

Toimituskulut sisältävät postitus– ja pakkauskulut.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitustapaa postilaatikkoon (omaan, annettuun osoitteeseen), mikäli tuote on kooltaan toimitettavissa suoraan postilaatikkoon/-luukkuun.

Postipaketti (Suomi)
Nouto lähimmästä postitoimipisteestä 1-2 arkipäivän toimitusajalla paketin lähettämisestä. Postitse saat ilmoituksen paketin saapumisesta postitoimipaikkaasi. On huomioitavaaa kuitenkin, että Posti ei aina ilmoita saapuneesta lähetyksestä. Siksi suosittelemme seuraamaan lähetyksen kulkua seurantakoodilla, jonka saat sähköpostiin kun tuotteesi on pakattu ja lähtövalmiina.

Nouto Postin pakettiautomaatista (Suomi)
Nouda tilauksesi valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Saat tekstiviestin paketin saapumisesta.
Mikäli paketti ei mahdu SmartPOST -automaattiin, paketti ohjataan lähimpään postitoimipaikkaan. Tarkista saapumisilmoituksesta aina paketin noutopaikka.

Matkahuollon lähellä -paketti (Suomi)
Matkahuolto ilmoittaa paketin saapumisesta tekstiviestillä.

Matkahuolto varastoi saapuneen paketin kaksi arkipäivää saapumisilmoituksen jälkeen. Tämän jälkeen Matkahuolto perii varastointimaksun. Varastointimaksun maksaa tilaaja, emmekä vastaa varastointimaksusta.

Mikäli asiakas ei nouda lähetystä määräajan puitteissa postista tai matkahuollosta, palautuu lähetys meille. Tällöin meillä on oikeus periä meille aiheutuneet toimituskulut tilaajalta, vaikka lähetyskulut olisivatkin tilatessa tuotteeen olleet ilmaiset.

Mikäli haluat lähetyksen johonkin tiettyyn Matkahuoltoon, mainitse se lisätietoja kohdassa! Muussa tapauksessa paketti ohjautuu automaattisesti osoitteen mukaisesti Matkahuollon määrittelemään toimipaikkaan!

Tuotteiden palautus- ja vaihto-oikeus

Lähes kaikilla tuotteillamme on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan siitä päivästä kun asiakas vastaanottaa tilauksen. Tuotteiden vaihdosta ja palautuksesta tulee ilmoittaa meille etukäteen sähköpostilla, tämä nopeuttaa käsittelyä tuotteiden saavuttua meille ja voimme myös varata mahdollisen vaihtotuotteen odottamaan.

14 vuorokauden palautus- ja vaihto-oikeus ei koske merkattuja ja kustomoituja tuotteita, kuten logomerkatut tekstiilit tai nimikoidut tuotteet. Huomioithan tämän tehdessäsi tilausta. Jos epäröit esim. oikeaa kokoa - otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: asiakaspalvelu@rehevo.fi niin autamme sinua valinnan kanssa!

Emme vastaanota palautuksia, jos tuotetta on käytetty, se on likainen tai tuotteen laput puuttuvat tuotteesta. Tuotteen alkuperäis laatikot/pakkaus muovit tulee olla uuden veroiset. Huomioithan nämä sovittaessasi tuotteita mm. hevoselle.

Mikäli tarvitset lisätietoja palautukseen, ole yhteydessä sähköpostitse asiakaspalvelu@rehevo.fi.

Vaihdamme ja otamme vastaan palautuksena ainoastaan käyttämättömät, siistissä alkuperäispakkauksessa ja siistillä alkuperäisetiketillä varustetut puhtaat sekä myyntikelpoiset tuotteet.

Rehevo.fi on Itellan ja Matkahuollon sopimusasiakas ja näin ollen voit palauttaa tuotteen meille asiakaspalautuksena helposti käyttämällä koodeja/palautustarroja, jotka saat helposti ja nopeasti asiakaspalvelustamme. Saatte postista kuitin tositteeksi palautuksesta. Se on hyvä säilyttää, mikäli tuote häviää matkalla. 

Jos olemme itse lähettäneet väärän tuotteen, maksamme kaikki lähetyksistä aiheutuneet kulut.

Emme maksa takaisin tuotteen takaisinlähetyksestä aiheutuvia kuluja. 

Maksunpalautus tehdään aina valitsemallesi maksutavalle.

Tarjoamamme maksuton vaihto-oikeus koskee ainoastaan tuotteen vaihtamista saman tuotteen eri kokoon. Vaihto-oikeus ei koske tuotteen vaihtamista toisen väriseen tai kokonaan toiseen tuotteeseen. Mikäli varastossamme ei ole kyseistä tuotetta, otamme Sinuun yhteyttä pikimmiten.

Rehevo.fi lähettää vaihtotuotteen veloituksetta kerran yhtä tilausta kohti. Mikäli tuotetta vaihdetaan useamman kerran veloitamme lähetyksestä normaalit postikulut.
Mikäli olemme lähettäneet väärän tai viallisen tuotteen, vaihdamme sen ilman lisäkuluja. Viallisista ja väärin lähetetyistä tuotteista tulee huomauttaa seitsemän (7) päivän aikana tuotteen vastaanottamisesta.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan olla yhteydessä asiakaspalveluumme välittömästi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli paketti on vioittunut postin kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Emme vastaanota palautuksia ja/tai reklamaatioita yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.

Lahjakortti